Fack it hähähähähähä

jahapp hmmm det här var ett tag sen få se har bara skrivit en gng här vafan hårt jobbigt sits vet inte vad jag ska skriva iaf...

lite småsugen på att festa nu iaf eftersom jag inte söp nått i helgen vafan håller jag på med ska tas igen våldsamt iaf på fredag den saken är redigt säker iaf hähä well kanske kan återgå till helgen som var var lika kul som alla andra skadade och onödiga helger började min underbart söta fredag med att festa görnet hemma hos peder och där var det juh lika givande som vanligt satt typ han och gurk och jag och drack öl som 3 äckliga pervogubbar i en bastu ungefär...

Sen kom jag juh på den geniala iden att jag faktiskt har kvinnliga kompisar så jag bjöd ner dom dit sen vet jag inte tror kenny var där en snabbis aja iaf det sista jag minns var att jag helt plötsligt var på max och förstog inte så mkt förutom att jag skulle plocka ur ciggen ur en bil där sen vaknade jag hemma dagen efter och måde inte alls bra så den kvällen tog jag det bara lungt hemma med lite film och meldodifestivalen hehe..

kan juh erkänna att det var jävligt givande lite ovanligt att sitta helt nykter en lördag faktiskt men fan nu så här i efterhand var juh söndag mkt mer givande att få vakna upp till måste jag erkänna synd bara att jag är törstig igen nu och det är måndag :)

aja får väll se vad nästa helg har att erbjuda ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback