helt sämst på det där med rubriker

jaaaduuuuu vill du veta rubrik din fitta? den delen av saker och ting skiter jag i just nu vill bara försöka få ordning på saker och ting men det funkar inte så bra så ja tror jag väljer den enklaste lösningen ja lägger helt enkelt ner det projektet och börjar koncentrerar mig på viktiga saker istället brb måste ha en cigg...

sådär tog hundra år både tappat tändare mobil och cigg så vi röker fimpar ikväll hehe aja var hos bosse innan och kolla försökte få ihop saker och ting där med men körde ihop sig så här sitter jag just nu och har inge större planer för kvällen men det kanske är lika bra det för bosse orkar ja  inte ringa han lär ju va död nu förresten så japlinga han imorrrn..



aja där ser ni hur trevligt livet kan vara på fyllan helt wonderbar den som vågar motsäga sig detta ska ja stoppa en trädgårdtomte i arslet på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback