mer eller mindre bakis

shiiit fan det är inte lätt detta vakna med att stereon stog igång och allting hualigen fan åh haha aja men så kan det vara ibland haha :)

undrar vafan man ska hitta på ikväll vill juh absolut inte jobba imorrn iaf men man har juh inge val inge jobba inge cash inge cash inge dricka så ja håller mig nog till jobb hehe..

ja har juh inte så mkt att komma med när det gäller gårdagen var iaf extremt full jag och carla här men dte är juh inte nån ovanlighet att vi är det så här på fre eller lör fick väll nått utbrott och slängde stolar sen däcka jag och vakna igen vid 2 på natten satt och yra med carla och yra med natha på msn sen är det faktiskt svart så ja lär väll ha däckat för ja vakna på soffan iaf med både täcke och kudde..

a just det var juh inte direkt mysigt när virket tog slut och vi börja snapsa det kändes första snapsen kom fan upp lika fort som ner så den fick ja svälja 2ggr kan säga att det var 2in1 snaps där haha så det var juh mindre trevligt iaf..

jaa vad ska man hitta på idag thats the biig fuckin question om nån kommer på nå bra så ge mig gärna lite tips ;)

Orkar fan inte skriva i den här varje dag håller helgerna uppdaterad istället det är väll dom som är intressanta anser jag iaf hehe :)

Kommentarer
Postat av: emma riggo

hurru du! vilken blogg du har! :D kolla in min då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback