ehhh

haha ja jag vet inte ingen ide att fråga vafan jag menade på det där inlägget för det kommer ja aldrig kunna svara på vafan ska ja berätta om egentligen?

ja kan juh ta helgen då som varit var på nån jävla 60års fest i fredags så det var juh en par öl där fast jag hann aldrig bli riktigt full konstigt nog så ja vakna faktiskt ganska nykter och stadig i lördagsmorse men nått annat måste ha hänt för ja spydde rakt ner i slasken innan ja skulle på jobbet så ja missa bussen så då vart det ringa backup och lägga sig i framstupa sidoläge på soffan och typ dö sen vakna ja igen klockan 18 på kvällen så den lördan var juh hyffsat jävla förstörd så jävla typiskt..

aja sen igår då satt ja och tog igen mig genom att hinka i mig lite survin och öl och grogg med bosse här så det var juh lite halvtrevligt hamna väll hos tommy och rosa emellan där ett tag där tommy bjöd på ett gäng snöbollar var ganska trevligt faktiskt synd bara att man skulle bli så jävla full haha men men thats life..

ja nej ikväll blir det nog en helkväll md datorn och wow får hoppas det kommer lite folk online så det kanske händer nått men det får vi se

cya bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback