ja just det skulle juh hålla mig nykter igår men neeeh

haha ja man är fan inte riktig det är bara så klart bevisat fyfan...
hade juh likssom inga planer på att festa igår skulle med ut på fest och tänkte bara ta nån öl men helvete heller iofs vafan 2karter bärs och en doleys säger juh sig sj att man super ner sig totalt hualigen haha :)

aja skitsamma slutgnällt gjort e gjort och jag tog mig iaf till jobbet ;)

va hände igår då måste börja fundera joo just det börja med att olle och nisse kom in på jobbet och plocka upp mig och vafan ser man då har dom 2 jävla asen semester fast att olle körde förstår jag att inte han drack men nisse den dumme fan folköl ja trode seriöst ja skulle smälla killen har semester och han sitter med en folköl så efter en tids utdömning på han så var vi juh iaf framme vid morsan där vi skulle hämta lite mer drickbart dvs 2 karter öl och en doleys...

sen drog vi vidare ner hit också när ja kom in satt helt plötsligt hannah här inne vid datorn vafan kom hon ifrån? inte en aning fast hon sa att hon hade gått in för det var olåst och jag var juh inte hemma så okejj då hehe det får väll funka bara för det ;)..

ja så ja började iaf röjja undan för att det såg ut som ett bombnedslag här sen tidigare fester och sen då så tog ja mig en pilsner och sen vart det juh en 10till på det och ett ex antal shottar av doleysen sen var man juh på g totalt drog gärnet upp till nån fest åkte även typ 12 pärs i en liten saab eller om det var en golf kommer ja inte ihåg haha var jävligt trångt iaf sprang in hos morsan och bytte strumper helvetes jävla vad less ja blir har inga strumper kvar aja vi drog iaf vidare dit vi skulle och där satt vi och söp febrilt till klockan blev en 3på natten då vi insåg att nu drar vi till mig och efterkrökar ja natha och berglund så vid 4 snåret då drog dom iaf och jag lyckadess väll somna efter det sen upp igen runt 9 helt jävla död och för en gng skulle var man juh i tid ut också när man skulle till jobbet men då har jag juh självklart fått för mig att bussjäveln gick kl 09:25 så 09:20 stog jag där och ser till min förskräckelse att bussfan hade gått från 09:15 fan va ja lacka ur oj vad arg jag var och i tshirt och byxer i hällregn det tackade man juh för hualigen vill inte vara med om sånt nå mer..

in på jobbet och slet på som ett djur men nu e ja hemma igen hahaaa och suger på en gammal öl från gårdagen och ska strax upp mot mamsen och hämta mina nya öl ;)

Kommentarer
Postat av: Nils

amatör

2008-06-29 @ 15:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback