yahhh snart nationaldag

och det är fan inte bra att ja ska måsta jobba över den...

aja skitsaksamma råkade bli så att ja hamnade på pizzan nedanför och där "råkade" det slinka ner 2öl så nu är partynervern igång och man är fan lite skakis i kroppen...

kom juh hem efter då och skulle ta mig en bärs till min stora extremt äckliga förskräckelse finns det bara folköl FÖLKÖL tänkte jag vafan ska jag göra med det stoppa upp i arslet och åka på armbågarna ut för ett stup så lidandet tar slut fort som fan..

iaf så till min jätteunderbara glädje så hitta ja en vinare så ja vart juh skitglad och försökte riva ner taket i ett jätteskutt fram tills att ja insåg att nån hade varit skitrolig och tryckt ner korkjäveln till hälfen..

paniken börja komma så ett tag övervägde jag att slå av flaskhalsen och bara dricka men det är faktiskt lite lodigt så till och med jag backar för det så ja tog tag med båda fötterna i flaskan och bara drog PLOPP sa det men min västerarm sträcktes ganska rejält så den smärtar nu men vem fan bryr sig vinarn e öppen och jag kan börja suga lite på den ;)

lyssnar iaf på nickelback - rockstar nu så grymt skön lite tråkigt att vara sj och inte få vara social alla är så tråkiga aja får se snart ska ringa jennny om ca 30min då kommer hon erika natha och 2 andra tjejjer ner och ska vara social ner hit om ja har lite tur..

risken är juh överhängande att det bli för socialt så en annan bara vill dö när typ dom försöker prata ihjäl en hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback