då var det dags igen era nötter ;)

moha bakis som vanligt fan det här är inte sant så pyyysh nu är första bärsen igång så man blir man igen...

har hört en ny sak nu att öl är faktiskt bra för kroppen man ska dricka mkt öl och sprit förtunnar blodet så man får svårare att få proppar och skit därför man är så vacker och söt ;) plus att levern är nog vakumförpackad vid detta laget så den behöver man juh inte oroa sig för...

aja skit i jävla hälsan och övergå till gårdagen kommer faktiskt ihåg hela jävla kvällen mycket ovanligt men sant men ja drack bara en 10 öl också för att ja skulle upp och jobba imorse aj fan man hinner dricka en klunk om man ahmnar på toan akut insåg även till min stora förskräckelse att skithuspapperet var slut men ja hitta en rulle i köket så min ångest la sig lite mer efter det haha :)..

aja dags att återgå till gårdagen igen då sat iaf jag pissnisse snyggolle hansson och emma så vi far 4 killar och en tjejj korvparty men det är jag faktiskt glad över med tanke på att det har varit bara tjejjer här varje helg och dom jävlarna kan konsten att låta också så man fan börjar juh fundera på om en jävla bergsuv håller på att banka sönder hjärnan på en ibland :D iaf då så satt vi och festa vart juh inte direkt några höjdpunkter vad kan man säga nisse byggde ett torn av tomma ölburkar då alla satt och hejjade på och peppa han tills tornhelvetet välte och jag hade 20liter öl över brallerna haha sen var det nått olle sa där också tror vi satt och yra om själsfrände eller vad det nu var så svarade han nått snyggt med att ja men vafan min själsfrände vafan blir det då en sopkärring som kör sopbil och är allmänt påtänd haha han kör juh sopbil det där med påtänd vill ja inte yttra mig om det är nog bara en liten grejj han la till för skojs skull..

a just det fan va sliskig han var då satt och försökte slicka på emma hela kvällen där tills han däcka och jag tror ja somna  runt 2 på natten och vakna imorse då telefon ringer 76 signaler och min våldsamt arga arbetspolare försökte strypa mig genom telefon om ja inte kom ner snarast så det vart ut i tshirt och nerölade braller och lukta gammfylla så han fick ha bilen vädrad hela vägen in på jobbet haha och nu är man äntligen hemma från det där skiten inte fan var det kul att jobba 5 timmar full iofs dom första 2 med sedan kom bakfyllan och alkoholen ersattes till blod igen..

aja nu sitter man här sj och dricker på min första öl och nisse har väll precis drage emma skulle väll komma och diska med mutat hon med 7 stark för det hatar verkligen att diska räcker med att ja skura hela jävla lägenheten från öl och det stinker fortfarande öl här hualigen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback