flaskan har talat igen ;)

Ja fyfan vad ska man säga har inte vart lätt denna helg heller som alla andra helger hehe ;)

har iaf varit på en och samma fest 2 dagar i rad nu lite halvskojj faktiskt om alla jävla småbrudar kunde ge fan i att skrika och byta musik hela tiden ska fan sätta kod på stereon och hyra in en egen dj där med vakt som håller koll på det där med musikspelandet :)....

aja kan börja med att sammanfatta fredagen började med att hansson bohlin och henke kom förbi här var meningen att ja skulle till dom på grillfest men ni vet juh hur det är det blir juh aldrig som man tänkt sig så det sluta med att dom kom hit istället och efter ett tag kom natha och jenny också var meningen att erika också skulle komma men det blev inte så aja vi festade på här ett tag sen så drog vi vidare till morot som skaffat kåken så där är det alltid fest nu till och med på vardagarna säkert hehe..

kan juh inte påstå att det var sådär skitkul men det funkade juh aja jag vart så jävla seg så jag och hansson och bohlin drog hem hit igen och så satt vi här och yra haha även att bohlin lyckadess hitta nån karta där emellan så vi drack tills jag spydde sen däcka ja stenhårt rakt ner i sängen och vakna svettig som fan måste varit 200 grader varmt här i lägenheten hehe..

aja började festa ganska tidigt redan igår måste juh underhålla den gamla fyllan hehe så lika bra att köra igång så man inte blir bakis eller hur?? iaf så dök juh till slut carla och hansson upp och emma riggo efter ett tag drog emma och det vart bara vi kvar men vi drog också var meningen att ja skulle upp och hämta nycklarna som ja glömde där igår men på någe konstigt vis vart vi kvar där a just det var även ute och åkte 4hjuling morsan var inte så överlycklig direkt kom på mig bakpå den iofs inte så konstigt med tanke på att vi åkte rakt upp på gårn för ja skulle hämta nått kommer inte ihåg vad så man är juh inte så smart alla ggr men det skiter ja i skojj var det..

aja söp iaf skallen av mig där och gapa åt småbrudarna att försöka hålla käften men det går juh inte har dom väl börjat gapa så slutar dom aldrig är som duracellkaniner går och går och blir aldrig tyst..

kom iaf hem på natten däcka i soffan sen kom min idiot till granne ner på fyllan och yra med mig så det slutade att ja fick springa in och avguda porslinsguden där ett tag det var väll inte sådär skitskojj men man har inte så mkt till val i vissa situationer hehe :)...

aja nu sitter ja iaf här lyssnar på mp3 och polarn har krashat i soffan tror han iaf är segare än mig konstigt nog hehe får väll se om man får besök av emma senare snackade med henne om att komma och glo lite film men vi får se vad som händer lät som hon kanske behöve hålla sig hemma det är juh jävla morsdag hatar sånna här dagar nyss källt ut morsan för att hon ringer och tjatar om att det är det men vafan hon har juh redan fått sin morsdagspresent eller fått hon stal den köpte en grill på jobbet som vi skulle ha grillat med i lördags men ja vart juh för full för det jag så klart men nu har hon den hemma hos sig iaf :)..

aja stay tuned det lär väll komma mera hähä ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback