skitsöndag

usha nyss vaknat här lyssnar på akon sry blame it on me ganska så soft faktiskt fattar dock fortfarande inte vad jag gör uppe 9 på morgonen men det är väll meningen att man inte ska förstå det hehe :)...

ja hua vilken jävelskt kväll det vart igår haha drog på inflyttningsfest med olle hansson och carla asså olle heter inte olle hansson utan ja kallar den killen hansson för er som smygläser och inte fattar det är juh sådär med folk som har raggsocka i skallen haha

aja kom dit hade typ 2 öl kvar var ganska torrt på alkohol ett tag fick jág nån jävla snilleblixt och sa ja men duuu hansson skjutsa mig till morsan finns säkert brännvin där för låtsasfarsan hade juh kokat en par 75er men ja tänkte juh inte på att låtsatsfarsan är en av dom törstigare jävlarna som finns här där jag bor iaf så när jag kom dit hade han drucke upp allt..

ja kan säga så här när ja insåg det vart det panik visste absolut inte var ja skulle ta vägen men det löste sig sen olle lyckadess köpa 1,5lit för 100 spänn deni haha fan lite imponerad faktiskt ;)

ja s¨å vi vart juh skitglad men vi satt oss nere i källarn där och drack med tanke på att det var en massa törstiga fyllskallar ovanför så hade man drucke öppet bland dom hade spriten tage slut snabbt så sitter vi där då var det ja olle och lillman nere i det där källarrummet var faktiskt ganska mysigt fram tills att det kom in nån jävla efterbliven fyllskalle som ja höll på reta gallfeber på mig sj över..

börja iaf med att han stog där och bara glodde så ja fråga vafan gör du här inne vem fan är du?? och han svara inte jag vart mer och mer iriterad så ja ställde om samma fråga ex antal ggr då han inte hade svarat efter 6ggr kände ja att nej nu jääävlaar så ja klev upp och gick fram och tag i han och sa nu jävlar svarar då börja typ folket och säga åt mig ta det lungt och bla bla bla så ja lungna juh ner mig och lät han va ett tag..

iaf så vart han drygare och drygare så till slut sa dom för fan fisken släng ut han haha ganska jobbigt ena sekunden ska man vara snäll andra sekunden ska man kasta ut dom så ja kasta ut han sen då när vi skulle dra dök han väll upp igen men då hade ja inte tid med att slå han med tanke på att vi precis skulle fara så ja sa åt han att han måste lära sig lyssna och hade nån jävla föreläsning för han nån min..

aaa nej sen for vi hit då hamna här emelie lacka ur över nått ja fortfarande inte minns och drog så det var ja olle jessika och hansson en stund sen drog jessika och där är kvällen slut för där minns jag inge mer :/..

lite skumt fan inte ett skit bakis brukar juh vara näst in till död när ja vaknar på detta viset likssom vakna upp med alla kläder på och totalt borta då ska man vara bakis men ja e inte det ja fattar inte haha aja och inge pengar har jag kvar heller har vart en jobbig månad detta 20 spänn har jag och leva på så det blir köpa nudlar på ica snart kul jävla skitliv aja huvudsaken man kan få tag i alkoholen så ska man inte klaga öl är juh lite mat det med ska innehålla 28 köttbullar i näring tänkte jag säga men haha det är juh iaf mättande..

neeej fan bye bitches ska dra en runk nu och dra på ica måste passa på när man e ensam hemma och ingen inneboende är här ;) 

Kommentarer
Postat av: Nisse

Jag spydde på bussen påväg hem i Lördags förmiddag, uscha.

2008-05-18 @ 11:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback