fredagsmys

Jaa så är det jaa nu sitter man här för sig sj igen känns inte som att det kommer hända så mkt mer nu heller ska jobba imorrn sen blir det hem och renovera föräldrarnas gårdshus..

frugan eller kääringen ska juh nu mera iväg och plugga om sisådär 2 månader ända nere i gotland känns som att det är tvärs över sverige åt ett helt fel håll så ja håller mig kvar här i sundsvall finns inte nån anledning heller att lägga ner jobb kompisar och allt annat roligt man kan hitta på här ute omkring så det är juh en av anledningarna till att man ska fixa till det där nerratade skiten dom har..

den andra är väll att om ja grejjar till det sj som ja vill att det ska vara får ja bo där gratis nått år ett ganska ypperligt tillfälle att spara pengar på ingen bil behöver man heller och fan dom kostar fan pengar upptäckte jag hua vilka dyra saker att åka omkring på nästan så man övervägde att lämna tillbaka körkortet när man fick det hehe :)..

nej nog snackat om seriösa saker åter till oseriösare roliga saker kanske hehe...

fast ja har inte festat så mkt har inte blive så mkt fylla nu känns som att det är ganska tråkigt att festa jämt som det inte var förr då var det jämt skojj men iaf var på bergafjärden ena gången med mina 2 päron började ganska fint hemma hos dom och drack både grogg vin whiskey tror ja säkert jag hadde tutat i mig sen bar det av dit ner mot pubben när man väl kommer dit skulle vi juh först till obbell som bor på campingen under somrarna rena dörmmen egentligen att bo där om det är bra väder sola bada gå på pubb och bara vara allmänt snurrig typ..

iaf morsan som då hade lyckats bra jävla på lyset vettefan vad hon hade drucket var absolut inte normal för 5 öre så ja fick släpa med hon till pubben där alla andra var sen väl där hittade jag grahn och eveline så ja sket i henne totalt hon vart kvar utanför och grahn börja bjuda på en jävla massa drinkar tor ja måste fått 5-6 rom cola 6CL och det drog på bra..

sen gick vi ut och rökte kände att det var min tur att bjuda på nått så han fick nån cigg av mig hehe generös man kände sig jämfört med hur han varit under kvällen träffade iaf nån mkt galen stockholmare när vi stog där lärde oss nån fotbollsramsa kommer inte riktigt ihåg hur den gick var inte trevlig iaf handlade om gnaget tror jag och hur mkt man ska rata eller hata dom..

aja satt och sjöng och var allmänt skadad allihopa där ute ett bra tag sen gick vi in igen för drinken tog juh slut så vart vidare in och drog ner en till sen stängde skiten då kom vi på att vi skulle till björkön som ligger totalt åt helvete eller ja en bra bit åt fel håll iaf vi skulle på nån laggårdsfest det är fan första gången jag hört talas om det men det är iaf tydligen nått speciellt för bönderna här omkring fast vi drog ett stopp hemma hos evelines föräldrar och tömde frysen fan det var underbart hade frysta matlåder direkt från restaurang kan juh inte bli bättre när man e full som ett as och hungrigare än fan sj men där stannade vi ca 20min jonas försökte få liv i stereon tror han lyckadess efter en 10min men sen han vi inte köra mkt musik så drog vi vidare till den där festen då..

iaf väl där var det en hel del folk men vi han juh fan inte mer än in ta typ 2 klunkar grogg sen skulle alla dra igen så ja skyndade tillbaka där alla hade sina bilar men inte han jga med nån skjuts inte nej nej så när ja väl var framme var juh varända jävel borta fanns inte ett liv kvar där ute mitt i skogen i ingenstans typ där satt man som en idiot och tänkte jaha vafan gör ja nu? det är juh typ 2 mil minst till antingen mig sj eller till kvissle där alla man känner bor likssom så det kvittar juh åt vilket håll man går :/

aja betämde mig för att inte gå hem iaf utan mot en annan destination och när man väl kännde att man fan inte orka hålla sig vaken knappt och hade gått 500 meter då stöter man på jonas grahn fyfan vart så jävla glad över att se en annan människa om man sett den sista färden så förstår man ungefär hur trevligt och vart man var nånstans haha så att se ett känt ansiktet eller nån man känner är fan underbart då..

iaf vi satt oss ner på vägen drack sprit ringde taxi och åkte hem till mina föräldrar istället...

väl där stog dörrn på vid gavel dom hade juh stendött i sovrummet kan man säga låg typ inte normalt som folk gör i sängar utan tvärs över sängen dvs åt helt fel håll stog och begrunda dom ett bra tag både jag och jonas och skratta väll ganska mkt åt dom 2 totalt fula och värdelösa nersupna som inte klarar att ta i sig en grogg utan att bli allmänt borta haha..

sen tömde vi deras kyl och runt ja vafan var klockan 7 måste vi däckat eller nått på morgonen...

iaf vakna sen och räknade till att ja måsta fått 28 myggbett på varje ben tror jag aldrig haft så många efter en kväll fyfan vafan måste vara anabolamygg där ute fyfan vad hemskt det var och jag är så glad att skiten är borta jag säger bara det aldrig mer nå jävla camping fyfan och aldrig mer ut och festa utan mobil så man inte tar sig hem hemsk vilken pina ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback